bez-budzika blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 6.2010

.

0

odrywa się, odsysa, przewraca na drugi bok. nuci twinkle twinkle. trzy razy. potem, ośpiewawszy sobie kolysankę, zasypia.

spotykam lato i niebezpieczną piękną obcą karmę. zastanawiamy się gdzie, GDZIE tkwi problem. Bo symptomy są. Król, oddalony o pięć metrów, jest wykończony. Nie wie jak uczynić swą księżniczkę królową. bo księżniczki mają roszczenia, nie biorą odpowiedzialności, obrażają się. Królowe zaś.

Zródło czystej wody
zadaje niebezpieczne pytania
otwarcie

.

0

szczygielski rozczarowuje.
wracam do Lektur Obowiązkowych.
aha, spoko, daję radę z dieciorami generalnie.

znaczy tak

0

czy mówiłam już że poznałam maxa cegielskiego?
a, i ten.
wierność jest sexy.

.

0

jestem tam, gdzie czarownica, którą – utopić, jak nie tonie to na stos, a jak utonie, to była niewinna.

arena

0

walki byków mnie nie interesują.

.

0

plus jest
schudłam
bo jakoś zapomniałam przy tym wszystkim jeść.

na towarzysza podróży przewidział pana mój plaan. nie będzie panu się dłużyć. nie pożałuje paan. a kiedy cel osiągniemy. po trasy trudach tak wielu. może okazać się że my podrożujemy bez celu. w podróży samej jest jednak cel piękny też w sobie saaam. niech pan się dla niej da zjednać. nie pożałuje pan. nie pożałuje pan. nie pożałuje pan. o nie.

piąta rano.
-mamo, śniadanie!
ranne ptaszki.
krosty przysychają, reszta nie.
labilność. w takim stanie nie podejmuj żadnych działań. tak.
są przyjaciele. bogu dzięki.

rozwiedziony sąsiad czwarty rok odwiedza syna.
-trója z matematyki? no to dobrze. no znaczy ……
olga ogląda się za tym sąsiadem. za tym synem.
-mamo, fajny chłopak.
nnnno, może…..
dalej, ta sama ulica, początek tych samych wakacji – moja ulubiona siwizna wita się ze swoją sześćdziesiątką. tą na karku. skurczybyk prowadza wnuka na fajka do ewy, na kielecką.

pierwszy dzień lata. queen elizabeth. a myślałam – queen of fucking everything :)

ksiezniczka krosteczka

0

mamo, a prawda, ze wczoraj byl ten sam dzien co teraz?

rozwiązanie:
tak okresla czterolatka sytuacje gdy, choc nigdy tego nie robi, ale zrobila, bo choruje na ospe, zasnela po poludniu na dwie godziny.

no i

0

wtedy,
gdy moje bezpieczniki
puściłam
do cna.

BANG!

mami,

0

oni idą na zdobycie żony! bo to są chłopaki same!
rzeczywiście, tak to wygląda w moim ulubionym fragmencie bambiego, tym, gdy budzi się wiosna!

rpa przegrało z urugwajem. a może odwrotnie. wszak rzecz w tym by migały białe koszulki na czarnych ciałach, prawda? a poza tym, ta kojąca świadomość, że gdy ktoś zagra nie fair, to dostaje czerwoną kartkę i won z boiska, tak?

oto świat równości społecznej:
gdy pojawiam się
alone
słysze
„a z kim zostawiliście dzieci”?


  • RSS