bez-budzika blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 8.2011

w tarabuku

0

wiszą to tu to tam, dyskretnie, takie tabliczki.

(upomnienia?)
„nie zawsze będzie tak jak teraz”
zmienia się rzeczywiście środek ciężkości.
co miałam fajnego, mija.

końcówa

0

wakacji.

ostatnie dni w konfiguracji: ja plus dwójka at home. 
wkrótce ma nadejść wyczekiwany lata, krótki okres w konfiguracji: dwoje w placówce, ja at home, ALONE.
no nie mogę się doczekać
a tymczasem
rzutem na taśmę by zwalczyć nudę wyłaniającą się co rusz zza tego albo tamtego mebla
po prostu ostatkiem dobrej woli
zarządzam
gotowanie.
„jestem kucharką bezmięsną tu mam takie konfitury bez mięsa”
a w moim równouprawnionym związku
hossa
oraz
„to ty tu wszystko przygotuj a ja zrobie zdjęcia”
no nie wiem.
czy kiedykolwiek
jakiejkolwiek babie
przyszlo
kiedykolwiek do glowy 
nagle 
zapodac
„no dobra, ja teraz gotuje rosół, wiec obierz mi marchewke”
ja nie mowie ze jestem wolna od feministycznej zgnilizny
no ale czy? czy ktoras tak powiedziala? to obierz mi marchewke ????
wykluczam panie na stanowisku posiadajace wlasnego, oplacanego asystenta.

aha,

0

byliśmy nad morzem i było fajnie.

filuję ja czuję.

takie tam, z merlin.

ruszcie ją

z posad.

walka o popcorn albo latające węże.

z cyklu – dialogi klasyczne.

0

czesc pierwsza: jedna osoba dorosla wychodzi z domu z dwiema osobami maloletnimi.

-tego nie bierzemy
-dlaczego
-bo-potem-ja-to-bede-musial-nosic-a-ja-tego-nie-bede-nosil.

cwiczenia na drazku – 1

0

czy widzialas kiedys taka wysztukowana dziewczynke jak ja.

labalbal

0

AAAAAAAAAaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaa
a.

Jak w montypajtonie.
Cyrografffff.

to oczywiście kwestia wyboru stylu życia.
oczywiście.

centrum nauki kopernik wtargnęło tornadem w nasze życie.
a chirurgia na litewskiej grzecznie przypomniala ze jest zawsze w zasiegu reki (w tym wypadku nogi. wypadku. he. ale drobnym, uspokajam)  (co czujesz? zwykły dotyk rekawiczek.)

.

0

widok taki …..

-mamo, oni MAJĄ CZTERY DZIECI??
-na to wygląda
-mamo, moze urodzisz wiecej dzieci? i bedziemy miec wiecej przyjaciol?
moze.

wirtualny swiat jest bardzo realny

2

igor nie zyje.

placze i placze.
nad soba, nie nad nim.
kondolencje.

szewc bez butów chodzi

0

ale

mąka razowa
jest
z łanu zboz.
nawet wieliszew tego lata jest bezkonkurencyjny.

miszczowie adaptacji

0

w tym disneju, normalnie. jak wszystkie gagi z 12 rozdziałów zmieścić w godzinnym filmie b.o.? ja się dobrze bawiłam, w każdym razie, już sam fakt, że byłam w kinie ze wszystkimi dziećmi, był wystarczająco zabawny. 


  • RSS